Godmorgon, eller nått…
Jimmy har sovit i Filips säng inatt för att Sam har bökat och stökat hela natten och sa ändå godmorgon 6.30 samtidigt som Filip vaknade.

På nyheterna nyss pratade några debattörer om förebilder. Att en tjej som klär av sig kläderna vill vara en förebild för andra tjejer, han tyckte inte att det var vettigt och hurdan förebild är man då? I detta fallet handlade det om Isabella “blondinbella” Lövengrip och att hon var fåfäng och ville tjäna pengar på detta.
Den andra debattören protesterade och likaså Tilde, de menade att hon gjorde detta efter att hon blivit anklagad för att vara tjock och mullig mm.
Det där kan man ju diskutera hur länge som helst!

En sak jag gillar är iaf att Peter Jihde är med i Nyhetsmorgon! Jag har varit tveksam innan men bestämt mig för att jag gillar honom!
Det är kul att se att han kan göra något annat än sport!

Filip ville spela på min mobil, när jag sa nej blev han jättesur!! Så sa han bara nu blev jag sur på dig och så klampade han in på sitt rum!
Haha så sött!

20121119-071402.jpg

Leave a Reply

